Pradžia / Mokyklos naujienos / Naujienos 2021 – 2022 m. m. / 3 c klasės tėvelių dovana – ekskursija į Anykščius

3 c klasės tėvelių dovana – ekskursija į Anykščius

Kasmet tėveliai mums dovanoja po kelionę. Jau aplankėme Alpakų ūkį, Kernavės piliakalnius. Šis ruduo mums trečiasis. Todėl vyresniems ir kelionę tolimesnę tėveliai parinko. Vykome į Anykščius. Dideliu, patogiu autobusu, dainuodami daineles, labai greitai pasiekėme Anykščių Siauruko muziejų. Stoties viršininkas mums leido su rankine drezina, triračiu ant bėgių pavažiuoti, paaiškino, kuo skiriasi įprasti traukinių bėgiai nuo siauruko bėgių, kaip veikia garvežys. Po šios ekskursijos pietavome kavinėje ,,Juna”.Tėveliai iki smulkmenų  visą mūsų kelionę suplanavo, suderino. Po sočių pietų nuvykome į etnografinę aukštaičių sodybą. Gryčioje pamatėme didžiulį šiaudinį sodą, įvairiausių senovinių daiktų. Sužinojome, kaip jie vadinami, kam jie naudojami. Savo rankomis, su didžiausia pagarba formavome ruginės duonelės kepaliukus, pirštais įspaudėme savus ženklus ir laukėme, kol ji iškeps. Pakvipo visa gryčia! O kai iškepė, nesuvalgėme,  kepalėlius vežėme lauktuvių savo tėveliams. Dar aplankėme Arklio muziejų, Antano Baranausko aprašytą Anykščių šilelį, lakūnų S. Dariaus ir S. Girėno žygdarbį įamžinusį  Puntuko akmenį. Grįždami namo autobuse surengėme viktoriną ,,Ką šiandien sužinojau?”. Prizus laimėjo visi, nes 3 c klasės mokiniai yra smalsūs ir atidūs. Vakare pasiekėme Vilnių. Mokyklos kieme mūsų laukė  tėveliai. Dėkojame jiems  už tokią šaunią kelionę .

Skaitykite taip pat

Rugsėjo 1 – oji  – Mokslo žinių diena

Vilniaus Vytės Nemunėlio pradinės mokyklos kiemas šiandien buvo nutviekstas ne tik saulutės –  švietė mokinių, …