Kad pažadintų vaiko norą domėtis knyga, mokytojas ieško įvairių formų. Viena jų – perskaitytų knygų pristatymas klasės draugams. O kad būtų pakeista ir klasės erdvė, pristatymas vyko bibliotekoje, kurią 4 c klasės mokiniai labai gerai pažįsta nuo pirmosios klasės. Čia kartą per savaitę rinkdavosi tyliajam skaitymui, knygų pasirinkimui ir aptarimui, pokalbiams, stalo žaidimams. Mokytoja Rasa iš anksto auklėtinius įspėjo apie būsimą knygos pristatymą bibliotekoje, skatindama juos tai padaryti kuo kūrybiškiau. Pasirodymai buvo įvairūs, bet svarbu, kad vaikai mokėsi reikšti savo mintis ir jausmus prieš auditoriją, suvokti knygos personažą, pagrindinę knygos idėją, išklausė mokytojos ir bibliotekininkės patarimų.






