Psichologinė pagalba mokykloje teikiama, kai:
- Mokinys į psichologą kreipiasi savarankiškai (reikalingas tėvų sutikimas);
- Prašo mokinio tėvai (globėjai, rūpintojai);
- Siunčiamas mokytojų, gavus mokinio tėvų (globėjų ,rūpintojų) sutikimą;
- Prašo Vaiko teisių apsaugos tarnyba, jeigu tėvai nesirūpina vaiku.
Ieva Jonaitytė konsultuoja 50a kabinete (III a.). Darbo laikas:
Savaitės diena | Kontaktinės v. | Pietūs | Nekontaktinės v. | Visos darbo val. |
Pirmadienis |
09.30-13.30 14.00-15.00 |
13.30-14.00 | 8.00-09.30
15.00-18.30 |
8.00-18.30 |
Antradienis |
09.30-13.30 14.00-15.00 |
13.30-14.00 | 8.00-09.30
15.00-18.30 |
8.00-18.30 |
Trečiadienis |
09.30-13.30 14.00-15.00 |
13.30-14.00 | 8.00-09.30
15.00-18.30 |
8.00-18.30 |
Ketvirtadienis |
07.30-11.30 12.00-13.00 |
11.30-12.00 | 13.00-18.00 | 07.30-18.00 |
Tiesioginiams kontaktams su psichologinės pagalbos gavėjais darbo laikas
Eil.nr. | Savaitės diena | Laikas |
1. | Antradienis | 14.00-15.00 |
2. | Trečiadienis | 14.00-15.00 |
3. | Ketvirtadienis | 12.00-13.00 |
INFORMACIJA MOKINIŲ TĖVAMS
Tėvams rekomenduojama kreiptis į mokyklos psichologą , jei:
- Įžvelgiate vaiko bendravimo problemas: kontakto užmezgimo su bendraamžiais sunkumus, atsiskyrimą nuo kitų vaikų, patyčias, vienišumo jausmą, bendravimo sunkumus su šeimos nariais ir kt.;
- Vaiko elgesys kelia Jums nerimą ir sunkumus: vaikas meluoja , manipuliuoja, vagia, nuolat prieštarauja ir kt.;
- Pastebite vaiko emocines problemas: emocijų valdymo sunkumus, liūdesį, dirglumą, baimę ar nerimą, agresyvumą ir pan.;
- Nerimaujate dėl mokymosi sunkumų: motyvacijos stokos, nenoro eiti į mokyklą, specialiųjų ugdymosi poreikių ir pan.;
- Vaiko gyvenime įvyko krizinių išgyvenimų ir kyla nerimas, kaip jie paveiks vaiko raidą: tėvų skyrybos, netektis, emigracija, ligos, traumos, adaptacija it kt.;
- Vaikas yra patyręs bet kokios rūšies smurtą: fizinį, psichologinį ar seksualinį;
- Siekiate sustiprinti santykį su vaiku, bendravimo ir auklėjimo įgūdžius.
INFORMACIJA MOKYTOJAMS
Mokytojams rekomenduojama kreiptis į mokyklos psichologą, jei:
- Siekiate sukurti palankų klasės mikroklimatą;
- Norite paskatinti mokinio mokymosi motyvaciją;
- Norite nustatyti vaiko nesėkmingo mokymosi priežastis ir bendradarbiauti padedant vaikui pasiekti jo gebėjimus atitinkančius rezultatus;
- Pastebite pokyčius vaiko elgesyje, kurie kenkia pačiam mokiniui arba bendraamžiams;
- Susiduriate su krizinėmis situacijomis: smurtą šeimoje patiriančiu mokiniu, netektimi, gedėjimu ir kt. .